Tuesday, July 15, 2008

romance in the air



The Man surprised me with cable car dining. Food was surprisingly good, the view was nice, and the company was the most precious.

被心爱的人疼爱是最幸福
你让我觉得我是被天神眷顾
是被天使捧在手心羞羞
感觉上我好像16岁的小女生初恋
因为你我开始学习如何当个女朋友
有从来没有地举动
开始为将来计划
每天都好开心
就算是争论,也拼命地解决
看到你为将来拼命,深深感动我
我们是属于彼此,谁也不能没有谁

1 comment:

DK said...

Wow..... anniversary?