Monday, August 15, 2005

战神 Mars

Watching Taiwan 偶像剧 - 战神 Mars, starring Vic Zhou and Big S



Normally I would fast forward when they play the theme song so as to save time (even though its juz 1-2mins... if not how can I watched 6-8episode a day???!!!) I'm hooked to this song... lyrics is beautiful.

零(战神Mars片头曲)
作词:柯有伦 作曲:钟国辉 编曲:钟成虎 唱:柯有伦

从来不相信我的世界可以有多完美 痛苦寂寞还有一些疲惫
不允许他人随意进入我的零度空间 宁愿孤独懒得再去想谁
*
两个人一起是否只是得到一种安慰 挣脱过去然后忘记一切
没想过有天我的结局忽然全部改变 谁会抓住我的无力双臂

怎么会哭(谁错谁对 为谁抱歉)
不会再哭(会错会对 为会憔悴)

走入零度空间等到一切分裂 就算爱的危险我们一起面对
来不及的防备没听过的誓言 要我怎么学会多了爱的明天
*
走出零度空间终於一切分裂 就算爱的很累我却不会后悔
放下所有防备一切都无所谓 逃出黑暗世界开始新的明天
新的明天 新的世界

In case you guys have no idea who is 柯有伦, he is the son of the late stunman 小黑,柯受良. (Co-singer of 笨小孩 with Andy Lau and Jacky Wu)

No comments: